Za najbolje moguće iskustvo na ovoj web prezentaciji
Ova stranica koristi kolačiće za najbolje moguće korisničko iskustvo. Nastavljajući da koristite našu web stranicu prihvatate upotrebu naših kolačića (eng. Cookies) (osnovnih kolačića). Kolačići sa zahtevanim obaveznim odobrenjem (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizovani sadržaj) biće aktivni tek nakon njihove eksplicitne aktivacije. Ako pristanete na upotrebu kolačića, identifikacioni podaci će biti obrađeni od strane naših partnera (dobavljača kolačića i dobavljača IT usluga). Za ovu web stranicu i kolačiće odgovoran je Porsche SCG doo. Dodatne informacije o korišćenim kolačićima i njihovoj deaktivaciji mogu se naći u našoj strani o politici privatnosti i smernicama za kolačiće.
Aktivirati sve kolačiće
Zatvoriti meni
Zatvoriti

Popravka – dežurni servisi Volkswagen

Da bismo osigurali vašu mobilnost mnogi servisi širom Srbije su i dalje otvoreni ili su obezbedili dežurstva. Za lokacije sa dežurnim službama, odnosno dežurne servise, preporučujemo vam prethodni telefonski kontakt, kako biste se unapred informisali o trenutnoj situaciji. 

Kod nekih partnera je raspoloživa i usluga dovoza i odvoza vozila tako da nećete morati da napuštate svoj dom.

Pronađite dilera

Najčešća pitanja i odgovori zbog nastalih ograničenja usled Korona virusa nalaze se u nastavku.

Imam reklamaciju na svoje vozilo i ne mogu je rešiti zbog uvedenih mera i ograničenja usled Korona virusa? Moja garancija uskoro ističe. Šta treba da radim?

Da biste zaštitili svoje pravo na garanciju, važno je da se reklamacija dokumentuje u garantnom roku.
Molimo koristite jednu od sledećih opcija:

  • Ako je vaš servisni partner zatvoren koristite funkciju online zakazivanja termina odnosno opciju "Zakažite servis" koja se nalazi u gornjem delu ekrana na početnoj web stranici servisnog partnera.Opišite situaciju/problem u polju "Ostali zadaci". Unesite bilo koji željeni datum u budućnosti i zahtev da se problem reši po isteku ograničenja usled situacije sa Korona virusom.
  • Obratite se nekom od dežurnih servisa, i zamolite ih da prihvate i ako je moguće otklone vašu reklamaciju

Zbog ograničenja usled Korona virusa ne mogu da se pridržavam servisnog termina. Šta to znači?

  • Molimo vas da redovno održavanje izvršite u roku od 4 nedelje od ukidanja ograničenja usled Korona virusa. U tom slučaju će budući zahtevi u garanciju ostati validni, a i garancija mobilnosti će ostati važeća do tada.
Ups!
Izgleda da vaš pretraživač nije ažuriran ili web lokacija nije ispravna. Većina pretraživača (ne i MS Internet explorer 11 i stariji) rade.

Preporučujemo da ažurirate vaš pretraživač!
Najnovija verzija može da obezbedi odgovarajuće iskustvo pretraživanja na internetu.

Hvala na poseti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim