Za najbolje moguće iskustvo na ovoj web prezentaciji
Ova stranica koristi kolačiće za najbolje moguće korisničko iskustvo. Nastavljajući da koristite našu web stranicu prihvatate upotrebu naših kolačića (eng. Cookies) (osnovnih kolačića). Kolačići sa zahtevanim obaveznim odobrenjem (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizovani sadržaj) biće aktivni tek nakon njihove eksplicitne aktivacije. Ako pristanete na upotrebu kolačića, identifikacioni podaci će biti obrađeni od strane naših partnera (dobavljača kolačića i dobavljača IT usluga). Za ovu web stranicu i kolačiće odgovoran je Porsche SCG doo. Dodatne informacije o korišćenim kolačićima i njihovoj deaktivaciji mogu se naći u našoj strani o politici privatnosti i smernicama za kolačiće.
Aktivirati sve kolačiće
Zatvoriti meni
Zatvoriti

Die Bulli-Historie Preko 65 godina VW Bus

 

San će da se ostvari.

Originalni: VW Bus - ili poznatiji kao "Bulli" - već 65 godina je idealan pratilac najrazličitijih zahteva u profesionalnom i privatnom životu.

Doživite sa nama fascinantnu istoriju Bullija - počev od 1950. godine, godine rođenja T1 pa sve do aktuelnog modela T6.1. Bilo kao kombi, kao kamion sa ravnom platformom, kao autobus za prevoz putnika, kao turistički mobilni prevoz ili kao kamper: Novostvorenom kategorijom vozila "klasa busa" Volkswagen je uspeo da na tržište dovede vozilo koje je veoma svestrano. Tako je Bulli bio uverljiv ne samo kao pokretno "radno mesto", već je inspirisao ljude i često bio i kamp kućica širom sveta.

Generacijama se kultni automobil vozio u srcima svojih vlasnika. Nekima se ostvario san kada su mogli da krenu u avanture sa svojim Bullijem, krevetom na točkovimat. Na putu sa Bullijem put je cilj sa istinskim uživanjem. Sa svakim pređenim kilometrom, on piše istoriju, postaje bogatiji sećanjima i dobija idealnu vrednost za svakog svog vozača.

Bulli je veran pratilac uvek duboko integrisan u živote ljudi. Tako se zaljubljenici u Bulli udružuju u simpatizerske grupe i dele svoje oduševljenje  na raznim događajima i sastancima. Iako je Bulli godinama ustrajao u svojoj vrsti i auto i njegovi zahtevi su evoluirali. U tom smislu, on će ubuduće pisati istoriju automobila.

Modeli

T1 1950 počela je proizvodnja u Wolfsburgu

U mladoj republici transportne potrebe rastu. Tom prilikom je razvijen novi tip vozila. Prve skice napravljene su 1947. One se veoma slične kasnijoj izvedbi, poput rasporeda prostora ili koncepta pogona.

T2 1967 stiže druga generacija

T2 je iz 1967. godine, druga generacija transportera. Novi kombi je pomalo porastao, sada ima velike prozore i jednodelno vetrobransko staklo, standardna klizna vrata i značajno poboljšano podvozje sa prednjom osovinom kugličnog zgloba i zadnjom osovinom prepoznatljivom po položaju točka. Zadnji točkovi zadržavaju svoju pomalo negativan pregib u svim uslovima vožnje.

T3 1979 Bulli blista u trećem izdanju

T3 generacija modela T2 transportera, predstavljena 1979. godine, pojavljuje se u novom dizajnu u poređenju sa prethodnim dizajnerskim stilom zasnovanim na dva prethodna modela. T3 je značajno veći (60 mm duže međuosovinsko rastojanje) i širi (125 mm). Prostor kabine i teretnog prostora nudi znatno više komfora. Dno automobila je deset centimetara niže pa se i utovarna visina snižava za ugodnih 10 cm.

T4 1990 pojavljuje se potpuno nova generacija transportera

1990. godine Volkswagen počinje sa novom generacijom transportera. Potpuno redizajnirani Volkswagen Transporter i bus sa serijom modela T4 odlikuju pogon na prednje točkove i pogonske jedinice postavljene na prednju osovinu. Što se tiče broja karoserijskih verzija, T4 se sa različitim proširenjima povezuje sa rasponom modela svog prethodnika.

T5 Premijum serija iz Volkswagena 2003

Volkswagen privredna vozila su se još jednom oplemenila raznovrsnošću serijom kombija: prvi put se nudi svestrani automobil sa tri visine krova. Nova zapremina novo opterećenje u poređenju sa prethodnikom. Nova je i verzija opreme Shuttle. Fleksibilnost je iskazana i šasijom sa jednostrukom ili dvostrukom kabinom za posebne karoserije.

T6.1 2015 Odličan u šestoj generaciji

Transporter raste sa svojim zahtevima. Teretni prostor danas više nego ikad predstavlja funkcionalnost i fleksibilnost. Kvalitet je osnova je efikasnog radnog alata koji može da se nosi sa svojim zadacima. Dva međuosovinska rastojanja i tri varijante krova nude zapreminu tovarnog prostora do 9,3 m³ i nosivost do 1,4 t.

Bulli-brojevi

5.580 Maraka

Cena Volkswagena Typ 2 1950.

9

Maksimalni broj sedišta u VW busu.

760 kg

Nosivost prvog Bullija.

1956

Otvaranje fabrike Volkswagen Transporter u Hanoveru.

100 Mark

Izlazna vrednost udela VW u prvoj godini 1960.

L53

Broj boje za zaptivanje voštano crvene boje, jedne od najlepših nijansi VV T1

1.455.034

Broj busa T1 izgrađenih u Hanoveru od 1956. do 1967. godine.

7

Broj prekidača i upravljača na standardnoj komandnoj tabli T2 modela 1967.

25 PS

Snaga motora VW-Bus 1950.

M113

Šifra narudžbe za safari prozore, sklopiva vetrobranska stakla T1.

2

Broj VW busa izvezenih u SAD u prvoj godini 1950.

112 PS

Performanse najjačeg standardnog VW Bus T3 (2,1 litarski ).

50° 30'

Ugao instalacije prvog dizel motora u VW T3.

6

Broj generacija Bullija.

241

Tačno označavanje Samba busa za deveterosed.

1969

Woodstock.

235 KS

Do sada najveća snaga iz serije u VW Bus T5 3.2 V6.

65

Broj godina koliko je VW Bulli sada izgrađen - duži je od bilo kojeg drugog uporedivog komercijalnog vozila.

GO! Motormagazin

u poseti Bulli-centru Hannover